Menu

Staatssecretaris over de kwaliteit van de zorg

10-oktober

Staatssecretaris van Rijn benoemt het in zijn toespraak tijdens het NCZ-Congres Cliëntenraad op maandag 10 oktober: Van Weten naar Doen! en bevestigd dat waar IFC voor staat.
– Luister naar uw cliënten
– Luister naar uw medewerkers
– Zij gaan zelf organiseren. Hiermee wordt de kwaliteit van de zorg gewaarborgd en verbetert.


De gastvrijheidsbarometer is dé tool, voor elke zorgorganisatie in Nederland om de zorg beter te maken.

Onze missie is:
De Gastvrijheid in Nederland verbeteren!

Visie:
Door gastvrijheid beleving nauwkeurig te meten! 
Wanneer organisaties goed naar de klanten, cliënten, patiënten, bezoekers en medewerkers luisteren, kan de gastvrijheid effectief dus gericht verbeterd worden!

Voordelen voor de klant:
-Effectief verbeteren: De organisatie gaat met de gastvrijheid resultaten effectief werken.
-Eenvoudig en leuk: Een laagdrempelig eenvoudig en leuk meetinstrument.
-Betrokkenheid creëren: De betrokken medewerkers worden enthousiast omdat, ze succes krijgen.
-Gehoord: De klanten, bezoekers en medewerkers voelen zich gehoord.
-Motivatie: Medewerkers worden gestimuleerd om zich zelf te verbeteren.
-Betere Communicatie; Er ontstaat communicatie tussen facilitaire en de zorg afdelingen.
-Begrip en respect: Meer begrip en interesse voor elkaars werkzaamheden.
-Eigen regie Eigen regie wordt leuk en onderling gepromoot.
-Verbeter plannen: De verbeterplannen zijn goed te onderbouwen.
-Marketing: De gastvrijheid score  laten zien aan de markt.

IFC onderzoekt de cliënten, bezoekers en medewerker beleving en geeft heldere verbeter inzichten zodat u een succesvolle gastvrije organisatie kan ontwikkelen en exploiteren.