Menu

Gastvrijheidsbarometer

Uw  organisatie moet een thuis zijn. Een plek waar men zich oprecht welkom voelt!
Belevingsaspecten  zoals voeding, schoonmaak, veiligheid, bejegening, behandeling en zorg, gedrag van de medewerkers, een prettige omgeving zijn belangrijke onderwerpen voor uw klanten, patiënten, cliënten, bezoekers en medewerkers!

Met de gastvrijheidsbarometer kan men de beleving nauwkeurig achterhalen. Door de juiste vragen stellen krijgt men de juiste antwoorden.  Met de resultaten kan er daarna elke dag beter op de wensen en behoeften worden ingespeeld.

Uw  klanten, patiënten, cliënten, bezoekers en medewerkers willen steeds vaker zelf bepalen welke zorg en dienstverlening men inkoopt.

De gastvrijheidsbarometer staat vooral bekend om het onderzoeken van de Gastvrijheid en beleving van clienten en patienten. Maar de medewerkers zijn eveneens een zeer belangrijke groep binnen een organisatie. Daarom geeft IFC u ook de mogelijkheid om  uw medewerkers te vragen naar de tevredenheid van de werkplek, kunnen zij zich ontwikkelen etc. Deze informatie vindt u op de pagina Medewerkerbarometer.

 

Hoe werkt de Gastvrijheidsbarometer?

 

Men wil naar meer eigen regie!
Met de gastvrijheidsbarometer krijgen ze het roer zelf in de handen en bepalen zij zelf welke reis zij gaan maken.

PGO-Model

PGO

Voor wie is de Gastvrijheidsbarometer geschikt?
De Gastvrijheidsbarometer is inzetbaar voor ziekenhuizen, verzorgingstehuizen, GGZ, GHZ. Voor de verschillende zorgorganisaties worden specifieke PGO-vragen gesteld die de gastvrijheidsbeleving optimaal in kaart brengt. Binnenkort wordt de Gastvrijheidsbarometer ook ingezet in de eerstelijnszorg; huisartsen, fysiotherapeuten etc. 

Eigen tablet of Laptop
Het is aan te bevelen een tablet van de eigen organisatie te gebruiken voor het uitvoeren van de metingen.

Tablet